Friday 30 August 2013

VPN og Ubuntu Linux

VPN og Ubuntu Linux


VPN og Ubuntu Linux
Jeg har nettopp installert ubuntu p en gammel PC som jeg skal lagre musikk, film og annet dill p. Jeg installerte Linux mest fordi jeg ville bli kjent med det, all funksjonene ser bra ut og interfacet var veldig flott, men jeg har ett problem...
Jeg sitter p ett av SiB(studentsamskipnamden i Bergen) sine studentkompleks og er tilkoplet internett gjennom VPN. Dette var ikke vanskelig sette opp i Windows, men jeg fr det ikke til i Linux. Er det noen der ute som har erfaringer eller kunnskaper om sette opp internettilgangen gjennom VPN p ett linux OS?


VpnTraffic Unng begrensninger p internettbruk, bruk Skype,VOIP, TV-kanaler og streaming-tjenester som Hulu, Netflix og BBC
iPlayer. Unng lokasjonsbaserte begrensninger. VPN-servere fra 40+land verden rundt. Sttter pptp og l2tp/ipsec.

What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

Only$1.99

High Speed
All country server



What you need is a VPN account !

Before you make an order, you can Trial our VPN Service for3 days.

• Only$1.99

• High Speed
• All country server

0 Comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home